Mc-äckel

Alla som missade McDonalds-dokumentären i går Måste gå in på SVTlay och titta..
Jag handlar inte på Lidl av princip för deras sjuka personal"regler", kränkning på hög grad.
McDonalds är ännu sjukare mot personalen + MATEN, UÄCK!!
Av 48 stickprov på olika McDonalds så var det 37 st som fuskade med maten och gav gammal mat.. fy fan..
Hade lust att gå ut och bränna ner varje donken här omrking i går..
Sätter aldrig min fot där någe mer!

Sen i går när Ricke jobbade natt så funderade jag på hundhållning, vart gränsen går för bra hundhållning...?
När jag var liten hade jag en kompis och i deras familj fanns en schäfer som alltid satt fastbunden under trappan i hallen, han åt, sov och bara satt där helt oaktiverad, förutom sina promenader. men det kan ju inte vara bra hundhållning? i mina ögon är det inte det iaf..
Så jag saknade min böna i går, hon har iaf ett väldigt bra liv, åtminstonde på sommaren när hon kan ligga ute hur mycket hon vill =)


Nu tycker jag Ricke kan vakna, men han ska nog gå upp vid 2 ungefär, för imorse när han kom hem så fick han sitta uppe 1 1/2 timme extra för att vänta på öppettider på en räkning han skulle ringa om, så sen när han kunde rínga så satt han i kö en stund och sen tog pengarna på telefonen slut ... snacka om otur haha, så han får ringa från hemtelfonen i morgon i stället!



Nu ska jag slösurfa lite här och äta yoghurt! Sen lämnar vi stockholm för helvetesbyn igen ;) haha, sant ju, för ju längre bort jag åker från den där byn ju gladare blir jag, sen ser man ricke och så blir man jätteglad!
Sen när manåker tillbaka så får man obehaget tillbaka igen, blir så rastlös där, så tråkig ort rakt igenom!! :D
Ge mig Härnösand med hav, stränder, gröna skogar och mysga berg! inge jäkla indystri ;)
haha, nu har jag gnällt av mig på Hallsta så känns det lite bättre, får kramp i armarna av att sitta här på golvet nu, så hej hej =)


Kommentarer
nizze säger:

du e fri att flytta vart du vill i världen........

prova usa....där finns de ju flera mc donk hahaha!

2010-05-17 | 22:48:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback