min svarta badanka

I morse tog jag och troja en promenad, först förbi mamma, sen ner till ån och badade, sen vidare upp till mormor och morfar, Troja hade jättebråttom in och kolla om dom var där, men huset var helt tomt men det var öppet hehe, så jag trodde dom hade gått upp i rök men det visade sig att morfar var hos grannen, så sen fick man middag också, riktigt gott!
sen stjussade Anki hem mig hit och så började jag fylla trojas pool, tog lång tid eftersom jag inte har slang utan fick springa med hink.. så kom även mormor och hjälpte till, efter ett tag var den åtminstonde halvfull så Trpoja fick bada. hon tyckte det var skitkul, men efter typ 10 min hade hon rivit upp botten på poolen...
Så R.i.p. lilla pool^^
Så nu får min otacksamma hund inga mer saker! hon får nöja sig med pinnar typ !
men det har varit en skön dag med underbart väder så man kan ha varit utomhus, har skavsår på mina tår bara efter mina nya skor... måste införskaffa öppna strumpor till dom..


Imorrn bär det av till ricklard igen, så åker vi tillsammans hem på måndag!!





Lite bilder från dagen:










Herr nils u är ju världens snällaste också.. :@ :P

Kommentarer
nizze säger:

jorå gör så gott man kan ;)

2010-05-16 | 12:54:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback