Ny vecka nya tag!

Nu har Rickard åkt... igen! så typiskt det är denna situation, men vad gör man..
Måste ju jobba, men jag hoppas innerligt att Rickard får tjänsten han sökt, då blir det första bästa flyttlass till Stockholm, sen ska jag aldrig,aldrig Aldrig mer vara så dum att tacka Ja till ett jobb på den här orten.. never...
Fast jag måste ju jobba till v 33 här, men då får jag tigga lite sovplats i veckorna så länge ;) hehehe
fast jag vill inte bo i Stockholm egentligen haha, vågar inte gå ut själv efter typ kl 6 :)
men vi får se vart vi hamnar i slutändan, känns som det åtminstonde finns fler arbetsalternativ där inne och plugg, så det är ju bra så länge tills vi klurat ut vad vi vill göra =)
Vi har ju tänkt mycket på att dra utomlands något år eller så och jobba, för att testa, det är våran backUp-plan fall vi inte får något jobb efter sommaren! Tur att vi har Eu så vi får åka vart vi vill hahaha
jag kan tänka mgi Norge,England eller Irland. vore skoj! Alla dom är svindyra att bo i men man känar ju därefter också, så det jämnar ut sig men man behöver ju endå ett startkapital, så det är bra att vi jobbar så mycket som möjligt nu i sommar!!

Jobbet gick iaf bra i dag =) MYCKET bättre än förra veckan ;) eller förrförra var det ju jag jobbade, men endå !
Så jobabr jag imorrn,onsdag och fredag som det ser ut, så jag får en heldag med Ricke när han kommer hem på onsdag! Hoppas på fint väder så vi kan ta en promenad i skogen eller nått, behöver verkligen köpa fästinghalsbandet den här veckan..

Nu ska jag sitta och lyssna på paparazzi lite, sen krypa ner i soffan och tycka synd om mitt onda knä ;)


kan inte sluta lyssna på den här killen:
Så grym!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback