Svett!

Hua, tog en promenad ner till Sumpan, gick och kollade lite i affärer, sen promenerade jag tillbaka, svettades megamycket! så himla varmt! Skulle köpt mig en bikini och lagt mig och solat på golfängarna som resten av sumpans befolkning verkade göra i dag =)

Tänkte gå runt lötsjön också till glassboden och köpa mig en kulglass, men jag tyckte det var för varmt plus att jag är lite smått rädd för alla dom där galna gässen som är där..

Nu ska jaglägga mig och glo TV ett tag tills jag kylt ner mig.. tänkte ta på mig kjol i dag när jag gick ut men jag hade den där tunnelbane-tjejen i minnet och drog på mig jeans, vilket inte är att rekomendera i det här vädret..
fick tillochmed svettmärken efter solglasögonen på näsan hehehe

Blir till att duscha igen senare!!

Önskar jag hade lilla vovvan här och så kunde vi ut och gå på berget här över =) lite tråkigt själv..
men hon måste sluta fälla så jäkligt ;)
Men nästa helg ska hon iaf med hit! oavsett om hon fäller eller ej ;)

Hejhej så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback