Taxidriver. or not. Atleast the same color.

Nu sitter jag och väntar på ankan, hon ska hämta mig för jag orkar inte cykla till jobbet i dag!
är sjukt trött, så det är skönt att det är Fredag! Veckan har gått fort och b ra, hoppas helgen INTE går fort, för på Söndag åker Rickard igen.
men innan han åker ska vi dra strömming eller bara stå på land och fiska. det beror på om vi orkar ro ut, för Wurrens motor funkade visst inte..
men hoppas åtminstonde för fint väder så vi kan fiska över huvudtaget!
Någon som har ett kastspö dom är lite mindre rädda om? ;)
annars får jag meta!


I går var vi till Häverödallas och lämnade Jens dator och käkade där, sen gick vi hem genom skogen och det tog en halv evighet och jag var så trött när vi kom hem =/


Nästa helg är det agilitydebut för oss, Agilityklass 1 och hoppklass 1. men jag ska åtminstonde stryka mig från agilityklass då vi itne tränat på 1 månad och hon varken kan slalom eller gungbrädan.
Jag måste ju endå ner och hjälpa till så tänkte att Hoppklassen kan vi ju ställa upp i, då är det ju slalom men det får gå som det går. får se det som en vanlig träning =)
sen heja fram våra andra ekipage till vinst ;)


Hejhej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback