Trippelmord och safariturer

Usch det har hänt ett trippelmord i Härnösand.. så himla hemskt... 2 ungdommar.. fy vad sjukt..
Även om jag saknar Härnö så känns det bra att man itne varit där just nu.. strykit omrking en massmördare i trakterna.. hua... hoppas dom löser det och att dom hängs.....

En glad sak är att jag om 30 min sitter på en buss till Ricke :) eller 2 rättare sagt.. byter i Norrtälje..
men ska bli skönt.. En dagssemester ;)
Imorrn blir det hemmåt igen för att jobba på fredag, är faktiskt riktigt kul på min tur. ser massa djur hela tiden :)
Massa goa lamm och får, superläckra hästar och massa kossor och höns =) Perfekt för mig med andra ord ;)

Fick jag ändra en grej på Ricke så skulle jag göra honom till bonde ;)  Puss på dig!


Nä dags att röra sig!


Ciao!

Kommentarer
nizze säger:

du kanske skulle titta mer på vägen än på alla djur ;)

risken e att du parkerar i en kohage annars ;)

2010-05-13 | 09:29:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback