vad gör man nu då?

I dag på dagen har jag total-städat hela lyan!
Sååå svettigt men oj vad fint dfet blev!
varje list, dörr, dörrkarm, varje millimeter är torkad och hela stället skiner :D
Min dammsugare har ju inte varit så pigg på sista tiden, skulle byta påse i dag och då såg jag felet: allt har hamnat utanför haha
så det var bara att dra ut hela dammsugaren och skaka ur :D

Sen var jag och Trojsan på en skön promenad, sån härlig eftermiddags/kvälls-sol ute!
vill gå på en tur till starx för jag är så jäkla rastlös nu, vet inte riktigt vad jag ska hitta på. inte ett dugg trött heller..
hmm..
Tänkte att jag skulle våldgästa nån men alla ska väl up och jobba imorrn kanske.. jaja, får se vad jag hittar på!

Och i dag finns inte lilla tvättbjörnen Kiwi längre heller, hon mådde inge bra när hon hade så ont hela tiden, så nu leker hon i Trapalanda med alla andra djuren utan att ha ont! <3




kiwi till vänster








bushundar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback