Dunis

I dag höll jag på och frysa ihjäl.
Så efter jobbet åkte jag till stan och sprang in på Stadium, hittade 1 jacka som var längre och kostade under 2000:-
Bra bra.. 1300:- alltså... Fanns i str; 36,38 och 40.
provade 36:an och tyckte väl att det var OK i allafall.
Väl hemma provade jag den igen och den är gigantisk.. får säkert plats en 2-3 av mig i den.. inte så kul..
Men nu har jag iaf använt den och orkar inte lämna tillbaka den. så får helt enkelt gå omrking och se ut som en mupp hela vintern. kan ju bara hoppas jag får fetma eller nått så den sitter bättre.. har jag sagt att jag hatar att handla kläder?? :D
En sån jacka ska ju gå ner på låret en liten bit... min går över knäna..
jag önskar vi hade 40+ grader året om och att man fick gå naken.. då skulle jag trivas. Jag har med andra ord att försöka mig på att handla kläder..

Nog om det....
Rickard blev inringd till jobbet i morse, så han kommer inte hem förrän 23-00 i kväll/natt.
Sen åker han troligtvis till Hallsta imorrn, då får han ta med sig Troja.
För på Torsdag jobbar jag först och ska följa med eleverna till en 4H-gård (kallt värre), sen slutar vi vid lunch och då drar jag på teater med jobbet sen middag efter det så jag är inte hemma förrän på kvällen.

Jag är så himla grinig i dag, borde egentligen äta men är både för gring för det, få trött för att laga mat, för sjuk för att ens känns smak eller sug på mat.

Så nu går jag och lägger mig framför TVn och är bitter.

Hörs nån annan dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback