Funny day!

Underbart akllt i dag! haha! Jo, fint men skitkallt alltså..
På lunchen gick jag & Troja ut på Gärdet och lekte lite. Alldeles vitt och disit, vacker men kallt..
Fick även en skitbra erbjudande i dag också, eller svar kanske man ska säga? Eller mest är det typ en beordning! haha. Ja, jag får faktiskt inte glappa om nått än eller här. Men glad blev jag med lite blandade känslor.
Får nog berätta snart!

Eftersom Åsa som har Engelskan efter lunch var sjuk och Malin som har 2:orna i engelska skulle i väg på möte ´vid 12 så fick jag & Sofia styra ihop hela klassen :P Dvs att alla elever fick arbeta vidare i sina böcker, gick väldigt bra. Dom är så duktiga!
Sen blev dom lite trötta innan lektionen egentligen var slut så vi skicka upp dom på rast och så satte jag igång Ridkunskapen 30 min tidigare istället, det är ju ett myyycket roligare ämne, eller hur ;P
Så efter dryga 2 timmars lektionshållande så dog min hals.. Tur att Youtube finns så man kan titta på bra & roliga klipp. det blev min räddning + att jag inte hade mer material färdigt för 2 timmar, skulle egentligen bara ha en timme. tur att man är bra på att improvisera!

I morrn är det Stora Skuggans 4H som gäller, jag ska inviga mina varma kläder jag fått! Skönt!
Min hals håller på & bli bättre också!


Har en trött hund som ligger och snarkar, ska man trötta ut en vallhund så är skolen en väldigt,väldigt bra plats ;)



Troja på Gärdet!





Så nygg när hon sover! Med tänderna visandes!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback