Halvt nyvaken :)

Gutenmorgen!
I gårkväll envisades jag med att titta på skräckfilm.. smart.. sen för att kunna somna var jag ju tvungen att titta på en drama/komedi-filn. Så det blev rätt sent..
Så summan av sumarun blir att jag är trött nu :) Hade ställt klockan på 8.00 men snoozade till 8.10 ;)
Så nu ska jag ut med Troja en sväng, sen bara ta det lugnt tills jag ska röra mig in mot stan!

Förresten drömde jag om att jag seglade men båten fick sån fart att den flög med vindarna upp i  skyn och gjorde volter. Inte ett dugg skumma drömmar :S

På Torsdag är det hockey, på lördag kelpieträff, nästa torsdag ut med jobbet på teater och middag, sen får det gärna bli december så vi får åka till Hundmässan! Kelpieklubben har sin monter där i år också, kul!


Dags att kissa av Trojsan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback