Jag ä inte bitter

I dag är jag inte lika bitter ;)
Mest för att min jacka faktiskt inte är MEGA MEGA stor utan bara LAGOM MEGA stor, Sen för att min chef Åsa skickade ett gulligt mail i dag och sa att hon sett att jag alltid fryser, så att jag fick skicka ett mail med saker jag ville ha från Hööks så skulle hon inte och handla i morgo bitti =)
Så nu har jag klcikat ihop en "önskelista".
Jacka (Hon fick fria händer att välja mellan 2)
Thermobyxa eller tunanre överdragsbyxa
handskar
Skor (Vattenavisande jodphurs typ)
Totala summan blir rätt saftig :/
Egentligen är det tänkt att vi ska få 1500:- att handla skor för, men hon sa att jag behöver en hel del saker eftersom jag är ute med eleverna hela tiden. Så det fick "kosta vad det kosta ville".
Så bra chef man har! Guld värd!

PLUS att imorrn får vi våra andra jobbjackor, vita och vackra =)
Så jag har alltså (imorgon då) Fått 3 jackor på 2 dagar :D


Dags att gå och handla!

Förresten har mina sötnosar här hemma varit hurtiga i dag. Dom har gått härifrån till TORSVIK! Galningar!!
Jag ligger i lä på hurtigheten alltså...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback