Knäpp

Ibland är man bra knäpp. Som sånna här dagar, jag bara trampar runt, runt i stället för att ta sovmorgon..
Alltså jag ska åka med ett tåg som går 8.37 istället för mitt vanliga 07.47
och nu sitter jag här och ibland springer jag 5 varv i lägenheten. :P Jag är knäpp ;)
Det är Stora Skuggans 4H i dag, jag är galet påklädd, tänker inte frysa!

glömde förresten säga att jag är Brandskyddsansvarig eller vad det heter i skolan, det bestämdes också i går..
Jag måste säkert gå nån kurs och krypa i rök och sånt ;P

Nä nu kanske jag får ta på mig skorna?? :D

Ha en bra dag!


Förresten, i dag har Rickard stått ut med mig yttligare ett år, han börjar bli bra på det ;)) haha! Puss på dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback