Måste jag?

I morse åkte jag tidigare för att lämna av Troja i skolan med Sofia. dom hade visst haft mysigt och varit ute en massa på Gärdet! Så himla skönt att hon ville ha henne i dag!
själv har jag först stått och frusit i 45min vid Odenplan, sen frusit ännu mer på 4H-gården.. jag skulle kunna klä mig i typ same-dress men ändå frysa... fy sjutton..
Sen tillbaka till skolan men då hade Sofia stannat kvar i skolan trots att hon redan slutat, så hon ringde när jag precis hoppat av T-banan vid karlaplan och sa att hon och Troja var ute på gärdet och lekte, så hon mötte mig på Valhallavägen.. snacka om guld värd..!
Sen var det hemmåt och en lång varmdusch så man tinade!

På tåget på väg hem så var där 2 tanter i päls.. troja blir alltid helt manisk när folk har pälsar, samma sak hände nu :P
Hon blev alldeles till sig coh tanterna backade mer och mer undan, desto roligare tyckte troja... och jag! så jag började skratta och sa att-jo, hon vill väl jaga!
hahahah
Så går det när man ahr päls era jäkla kärringar! ;)

Imorrn är det äntligen fredag, jag har kännt mig halvdålig hela veckan och så är det 40årsfika hos faster Karin.. hade tänkt att smussla mig ur det genom att skylla på att jag blir sjuk, men så ringer pappa och säger att karin blev så glad när han berättat att jag skulle komma.. jäkla sk*t .. så  nu måste man ju åka..
Så hund söker passning på lördag, först till kvarn.. hehe! Aa, mamma bara så du vet så sover jag hos er lör/sön!
Ringer i morron!


nu blir det mera soffa för min del, ricke är på hockey så han kommer senare..

byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback