Pillerpundare i fleeceväst

I helgen ska jag leka Pillerpundare.
Jag har köpt både hosdämpande och slemlösande piller :)
Känns faktiskt bättre nu, så den kanske ger sig av..
fast värst är ju kvällarna så får se när jag går o lägger mig om det hjälper.

Imorse var det som julafton för mig, fick ju massa kläder :D
Däremot hade de flesta saker jag velat ha hade varit slut på Hööks, men jag fick annat istället!
Bland annat en grymt snygg och skön fleeceväst att ha under jackan. Det var en svart jacka som faktiskt var snygg!
Sen ett par kängor, mindre snygga men varma & sköna! Riktigt bra att ha i stallet och på 4H-gården.
Sen handskar.
Så nu klarar jag mig i vinter, överdragsbyxor/thermobyxor skulle jag kolla på Intersport efter på måndag, då dom var slut på Hööks.

Sen kom ju vår Vita , kalassnygga arbetsjacka. Så nu är vi 3 alldeles lika, skitsnygga verkligen!
Får fota den och visa sen ;)


Dags att gå och handla!

Kommentarer
Tallefjanten säger:

C-vitamin, bisolvon och stepsils =)

2010-11-12 | 21:49:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback