Resturang 101:an

Vi är nyss hemkomna. Vi har firat vår årsdag 8vilket egentligen var i går) på en resturang på Östermalm som heter 101:an, jag kan bara samanfatta med ett ord-det bästa jag stoppat i mun!
Till förätt beställde vi Toast Skagen, en underbar förrätt, vi brukar göra det här hemma, men det är ingenting mot hur en riktig kock gör en förätt.. så god..

till huvudrätt valde vi båda Oxfile, till det serverades potatis och Tryffel, jag har aldrig käkat tryffel och det var riktigt, riktigt gott! Oxfilen var något av det underbaraste jag varit med om.. det riktigt smälte i mun!

etthundraett.se

kan även lägga in denna bild!


Fick av min älskling!


Det ni ;)


Kommentarer
mamma säger:

Grattis.

2010-11-20 | 11:30:58
Anonym säger:

Tack mams!

2010-11-20 | 15:21:38
Madelen säger:

Grattis!

2010-11-20 | 20:52:05
Bloggadress: http://tokryck.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback