Så mycket man vill ha..

Det är så sjukt mycket man vill ha här i världen. Så mitt nyårslöfte i år blir att ge mig själv en sak jag vill ha varje månad. det får jag unna mig!
Så förutom ett besök hos frissan, massage och sånt man vill ha så finns det ju massa fina saker som kostar väldigt olika, så då får jag välja lite efter plånboken också varje månad. Smart va? :D




DIDDI designade armband,ringar,halsband. totalt dösnygga! Säljs bl.a inne på Sisters s¨å där brukar jag stå och dregla..

Den här kom jag på i veckan att jag behöver :D Den här finns på Åhlens för 129:-



Till Trojas hundgodis! 119:- Djurmaxi


En sån här har jag länge behövt.
59:- Djurmaxi



Hurrta regntäcke, eftersom troja vuxit ur sitt. 419:- SEA Hund&Katt


Namnbricka m nummer på baksidan 89:- SEA Hund&Katt






Aktiveringsspel, 329:- på Dinhundshop.se Finns huuur många roliga spel som helst man skulle vilja ha :D




Ja, listan går att göra huuuur lång som helst.. började med att jag satt här och tänkte att det var 1000saker som jag behövde till MIG. Men slutar alltid med hundprylar.. ja så kan det gå..


Kommentarer
malin säger:

sv: hästarna älskar det tränset! har känt stor skillnad på alla mina pollar.Och det är ju ganska förståligt kan jag tycka. Jag menar hade jag varit häst hade jag mycket hellre velat ha tränset skuret så långt bak än att ha ett vanligt träns skavandes bakom öronen

2010-11-05 | 21:29:40
Bloggadress: http://mallizzp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback