Slem och fåglar

Imorse vaknade jag och hostade för fullt. tycker inte att min medecin hjälper så mycket..
Sen gick jag ut i köket, rätt som det var så flyger en fågel över huvudet på mig och dundrar in i fönster gång på gång!
Jag springer tillbaka in i sovrummet och kraxar förfullt åt Ricke att vakna, lär nog rätt roligt, en hes, kraxande människa som låter som nån som precis kommit i målbrottet..
Efter han vaknat var fågeln borta.. Så jag passar på att ta bort blommorna och öpnnar fönster.
Efter ett tag kom pippin tillbaka och så hjälpte jag honom ut, dramatiskt morgon ;) haha!
Påmmindes ganska mycket om en gång när jag var liten/yngre/ung, och vaknade upp med en fladdermus cirkulerandes över mig.. Hmm. Mycket trevligare med en fågel..


I dag vet jag inte vad som händer, tänker låna bil och ta oss uppåt för att gratta en vän, men tror det lutar åt att vara hemma..




Talle: varför C-vitamin? blir man frisk snabbare? jag äter mandariner =)

Kommentarer
Tallefjanten säger:

Jag brukar dra i mig C vitamin när jag blir förkyld, ska väl vara bra för imunförsvaret osv.

2010-11-13 | 23:35:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback