Snö och stall

När jag var liten/yngre och man hängde i stall hela dagarna, ja då var det inget gnäll alls trots att det var snö.. inte mycket iallafall.
I dag ska eleverna ha ridning. det betyder att man måste ut i kylan..
Jag har packat på mig kläder så jag ser ut som en michelingubbe +  ännu mera kläder med mig :)
jag börjar bli lite gammal tror jag..
I morgon är det även storaskuggan, ännu mera kläder.
Funderar över hur jag ska göra med Troja i morgon, typiskt att ricke har dagstid den här veckan..
Iofs skulle ho klara sig till 15. men Rickard ska ju i väg imorrn efter jobbet, och jag kommer ju inte hema förrän runt 17..
Ska nog be Sofia ha henne i skolan imorrn så får jag lämne henne där på väg till Storaskuggan och sen hämta henne efter.. ja så får det nog bli..

I går gick jag och Åsa ut med Luna & Troja på Gärdet.
Helt ovärderligt att se dom och sen 2 hundar till, 2 till osv. springa omrking helt fritt på ett frostigt gärde.. såg ut som en flock vildhundar. så himla mysigt.. skulle ha tagit kort eller filmat..

I dag har jag även lovat mig själv att inte åka för tidigt till jobbet. för det gör jag varje dag..
rätt skönt egentligen att vara tidigt på jobbet och sätta sig med en kopp kaffe och bara prata strunt =)
Men jag börjar ju inte förrän 8.45 och är alltid där typ 8.15-20 :P
Skulle kunna ta 3 tåg senare, fast endå så vet jag inte fall tågen snurrar nu när det har kommit snö..
Ska iaf ta 1 senare haha! omständigt värre!


Ont i fingret också, har fått en sticka under nageln, gör förbaskat ont...!

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback