Rastlös 1.0

Jag är så himla uttråkad att jag kommer göra något skitjobbigt nu. hittade en sån där "hej jag är 14"-lista. läs eller klicka vidare ;)


Presentera mig själv

Sandra. utan gränser på gott & ont ;) Mycket smarate än jag ser ut, pratar utan att tänka och innehåller en stor portion humor & ironi ;P

Min första kärlek
Bra fråga, på mellanstadiet var man kär i en ny kille varje vecka. Så därför svarar jag Lillevi, ett gotlandsruss! det höll ju mer än en vecka! haha
Mina föräldrar
Åsa min lilla mamma, den snällaste på jorden. Göran min pappa som jag ärvt mitt flumm ifrån tror jag ;P Sen Johnny plastis som funnits sen jag fortfarande kissade på mig =)

Det här åt jag i dag
Macka + makaroner och köttbullar

Vad är kärlek?
Det som tar oss genom livet!

Min dag
Ute på stora skuggans 4H. Sen en powernapp och promenad med Troja så länge.

Min bästa vän
Hanna, utan att blinka! Vi har kännt varandra i 100år, träffas alldeles för sällan, men när vi gör det så känns det som vi träffats dagen innan!

Ett ögonblick
Jag & 2 av mina fjortisvänner glider omkring med en kille i hans bil. I rondellen ser vi "byns knarkargäng/hiphoparna", Vi drar upp volumen på steroeon och precis när vi åker förbi börjar technolåten med "do you wanna get high..."-ashögt! Ett helt sjukt ögonblick som måste upplevas för att förstås, ja man måste nog vara fjortis för att tycka att det är kul också! men det var det! Om blickar kunde döda ;)

Min tro
Kanske lite på ödet då, eller snarare att nästan allt som sker har en mening. Men tror inte på "högre makter".

Det här hade jag på mig i dag
strumpor,raggisar, långkalsonger, jeans,trosor,Bh,T-shirt,Tröja,fleeceväst,fleecetröja och jacka!

Mina syskon
Kent; storebror och den med mest plugghuvud i familjen, som förhoppningsvis skickar ner lite pengar när jag får för mig att resa jorden runt med en 50lapp och sjösatt mig själv i filipinerna ;)  Jeff: lillebror som kan mer än han själv vet. mer åt det praktiska hållet som mig!

I min handväska
har faktiskt typ slutat använda det. men i mina jackfickor ligger plånbok,snus,lipsyl,foundation,bajspåsar,hundgodis och mobil.

Den här veckan
jobb,punka,kärlek och trötthet :P

Mina drömmar
fårfarmare! Fast mina korta mål just nu är att utbilda mig till lärare och sen vidare till special pedagog alt. KBT/beroendeterapeut.


Mitt favoritminne
Ett av många är när jag vaknar upp i Rickards knä efter att ha gått till honom på fyllan där han satt och lanade hos en vän, brevid satt min kusin och jag sätter mig upp och säger "hej, är du också här" jätteglatt trots att jag inte hade den blekaste var jag var! var lite pinsamt några sekunder efter. men rätt kul nu när man tänker tillbaka på det.


Detta ångrar jag
Att jag dumpade hanna i en trappuppgång när vi var yngre.

Den här månaden
En fullspäckad almenacka både privat och arbete. 40årsfest, klippning, tema-vecka, utställning. u name it.

Ett annat ögonblick
När jag red skorpan på maskeradhoppningen och det var omhoppning, ramlade av på sista hindret men höll mig kvar genom att hänga halvt under halsen på skorpan tills vi var över mållinjen. Vi vann med snabbast tid! Är man målmedveten då ;)

Det här upprör mig
Dubbelmoral och det mesta regeringen gör. vilket är lite samma.

Det här får mig att må bättre
Mitt jobb just nu =) Rickard, Troja.

Det här får mig att gråta
Hm, gråter inte så lätt, men ledsen blir jag väl av djurplågeri, hopplösthet och när folk i min närhet är ledsna.

Mina rädslor
fåglar & spindlar & döden förstås.

Min favoritplats

Platser med utsikt!, sängen & skogen!

Det här saknar jag
Hästar, en gammal vän, att inte ha familjen runt hörnet (kan vara lite skönt också hehe), & Ricke just nu som jobbar.
Mina ambitioner
Att alltid utvecklas. både innom arbetslivet och personligt! jag är för rastlös för att låta allt stå still.

Lyssna på detta intro, låtsas att du är fjortis som tycker det är coolt att åka bil.




haha jag måste vara väldigt uttråkad! tycker ricke ska sluta jobba nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback