Vad händer!

Hej hopp..
Åland avklarat, lugnt och bra så vi  var pigga att sätta oss på bussen hem vid 11 :)
Fick sällskap på bussen av Anki,hennes bror och några fler!
Sen tog vi faktiskt taxi hem ;P Hade ju hund,2 tunga ryggsäckar, 1 back öl och 1 kasse med diverse ålandsgrejer ;)
Inget man vill släpa ner i tunnelbanan... Har kommit på nu att det kommer vara smått omöjligt för mig att åka 4dagar till Tyskland med bara en liten väska handbagage... HMM...

I dag är jag uppe tidigt, har sorterat tvätt och ska strax ner tuill tvättstugan, sen ska jag dammsuga, koka potatis och handla. Dessutom ut med Troja. För sen när Rickard kommer hem så gäller det att få ihop maten ganska fort för vid 16 kommer Annika och susanne på besök! =)

Så full dag för mig alltså.. inte ligga på latsidan bara för att man ahr lov ;)
Fast på onsdag har jag paxat SOVMORGON! Det låter ju itne helt fel..

På torsdag är det DIF-AIK på Globen.. jag har ingen biljett än men tydligen ska vi försöka köpa en till mig utanför..brukar ju stå folk där och sälja så får väl hopaps på det.. vill ju inte missa det derbyt när vi äntligen har globen som hemma.. Inann matchen ska Ricke ut med sitt jobb och sen möts vi upp och sen kanske vi skulle träffa dom efter..

Nä nu måste jag gå.. hejhej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback