Bland ekorrar och vargar

I dag på skansen hade vi guidad tur hos vargarna, inte inne i hägnet men nästan ;)
Så vargarna sprang omrking precis under oss, hungriga antagligen ;)
var riktigt kul om än lite kallt..
När vi gick därifrån så kom en ekorre som tydligen alltid hänger omkring där och tigger mat.
-akta så han inte hoppar upp och biter er. sa guiden.
Vips så flög den lille ekorren upp på Diana, hahaha såg så himla kul ut!
Han bets inte men han ville gärna klättra  på oss allihop, fast jag tyckte mest det var läskigt !

Jag måste verkligen komma i väg och köpa en ordentlig vinterjacka.. fryser ihjäl utomhus.. usch för vintern...
sommar nu tack? haha

Nu ska jag hoppa in i en varm dusch, göra lite mat och sen slänga mig i soffan med Veckorevyn som damp ner i  lådan i dag!


Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback