Choklad!

I dag när vår chef Åsa (rekorn i skolan) kom så hade hon med sig choklad askar till oss =)
"bara för att vi är så bra" :D alltid trevligt!

Efter jobbet så mötte jag upp Rickard och så gick vi till city, det är löjligt mycket närmare än man tror :P östermalm-T-centralen, kollar man tunnelbane-linjen ser det längre ut! :D

Så drog vi och shoppade, åkte vidare till Globen och shoppade ett märgben till Troja bl.a och sen tillbaka till Hötoget för att käka sushi, var länge sen nu så nu smakar det bra igen, jag ledsnade ganska mycket på det när vi åt det som mest.

Så nu är jag hemma, rickard hoppade av vid ropsten för att gå och jobba, stackarn.. 12 timmars med sin onda axel =/...

Så nu kommer jag och Troja ha en tjejkväll :P

kors i taket förresten! jag shoppade inget till mig själv, de ni!! kanske är som dom säger att ju närmare stan du bor desto mindre nyttjar du den..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback