Fortfarande trött...

Herregud vilken vecka.. fast det mesta är mitt fel :P
För i Tisdag var vi ju på hockey, vann såklart även om det inte såg ut så från början..
Efteråt ville Rickard och gubbarna (dom är ju runt 40-50 så då heter det gubbe..)
dom ville hursom gå och fira lite. så vi åkte till lite olika ställen.. avslutade inte förrän 03 någon gång..
Dum som jag var vågade jag inte åka hem själv så jag väntade haha..
vilket jag ångrade eftersom jag inte kom i säng förrän typ 04.
Upp igen 3 timmar senare och i väg till jobbet.
Såg ut som en vrak och mådde illa.. jag drack en baccardi under natten och min mage hatar sånt där.. Smart av mig alltså..
Så Onsdagen gick iaf, jag höll på och somna lite då och då men överlevde till eftermiddagen då jag avslutade arbetsdagen med en lektion i hästens muskulation och stretching.
15.15-16.15 hade vi möte, först då började jag bli lite piggare..
Sen gick jag och sofia och kollade på skor och käkade PANINI!!! Jag har letat efter Panini så länge! Jag åt det så mycket i england, även om detta var gott så var det nog godare i England.. men men..
Sen 18-21 var vi på föreläsning vid st.eriksplan.. Den var "sådär", både jag och sofia nickade nästan till..
Fast den var även bra stundvis också..
Så efter den var det hem och ut med Troja sen somnade jag och har sovit jäkligt skönt..
Fast jag är endå väldans trött i dag med =(

I dag står Skansen än en gång på schemat.. En guidad tur i terrariet, så ormar, ödlor, spindlar, firrar, krokodiler och lemurer MM MM! Sånt som jag verkligen är intresserad av så det ska bli så skoj!!

Dags att röra sig och hoppas att kollegorna gjort kaffe tills jag kommer ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback