Härlig dag!

I går var en helt fantastisk dag från början till slut =)

Började morgonen med att hoppa av vid Gärdet (Med flit denna gång..!)
Tog en promenad med Trojs över ett frostklätt Gärde med låg sol, kan det bli vackrare?
Fick sällskap nästan hela biten av en tjej med en Lagotto, Dom rejsade av sig rätt rejält! Vildhundar!

På jobbet så hade ju eleverna APU hela dagen, vilket gjorde att vi hade tid att fixa till vår Hobby-hörna, vi har köpt in en j*kla massa färger och roliga saker till estet-lektionerna :D såå kul! Jag vill måla nu !
Sen så kom leveransen från ikea med bl.a. 2 röda fina fotöljer som egentligen skulle stå inne på mitt kontor men ag har ju möblerat och fixat och ställt in kopiatorn här så dom får inte plats.
Så dom står nu i vår lilla "personalhörna" som mer ser ut att komma ur en fransk bordell med en porrig röd lampa! HAHA..

Sen hade vi Tisdagsmöte och det gick bra sen hade jag även mitt utvecklingssamtal med Åsa som blivit uppskjutet i ett par veckor!
Gick kanon! Aldrig fått höra så många bra saker om mig själv på en och samma gång xD
Hon sa att hon var glad och tyckte hon haft en väldans tur som han ta mig från arbetsmarknaden innan någon annan han :D Det låter ju bra! Verkade som jag skulle få heltid efter nyår också.. hoppas på det!

På vägen ner i tunnelbanan för att åka hem så fick jag och Troja massa beröm för att vi hade så fin kontakt och såg ut att ha så kul =) Det var en som sa så iaf =) Kanske för att vi har rätt kul när vi ska hoppa av rulltrappan!

Sen inne på tåget så smällde det till så det klingade i öronen, nån unge som gjorde nått. Troja stod blickstilla fast även jag hoppade till. Hon som är skotträdd annars, så då fick hon massa beröm av en tant :D

Sen hemma blev det mys och god mat.

kan en dag bli bättre?
Hoppas denna dag blir bra också!


Nu ropar mina kollegor att det är fika i porrhörnan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback