Jag + helg = fail!

jag klarar inte av att ha helg.. alvarligt.
Jag är så uttråkad..
Redan i går när jag gick upp så var jag less.. Varit ute med Trojsan och haft skoj..
Men i dag egnar det ju ute, Troja tycker lika lite om regn som mig..
Så vad gör man??

Känner mig verkligen megarastlös och bara väntar på att Rickard ska komma hem runt 19-19.30 så vi kan äta tacos..

Vill ut och resa.. Vi velade lite över en sista minuten på höstlöver och att Rickard skulle ta ledigt då men han har ju provanställning så kanske inte det bästa draget.. sen januari men då börjar ju jag jobba igen den 10:e..
Tyskland iaf på nyår det känns bra..

Sen vill jag gå till frissan också..
Känns som det är så många "vill" som hänger över mig, bättre än Måsten men fortfarande rätt irriterande att man inte tar tag i saker och ting som man vill göra.. hmm.
Får helt enkelt bli bättre på det..

Nej usch blir framför den där jäkla dumburken aka TVn nu.. som vanligt. tråkigt värre..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback