Lov strax!

Ska strax gå och lägga mig, la mig i sängen redan innan 20.00 :P men nu är jag uppe och uppdaterar resultat för Hockeyn ;)
Ricke är där och kikar.. hoppas dom tar dom i straffar nu då..

Imorrn är det studiebesök på Aquaria! Häftigt! Så roliga grejer man får vara med om!
Sen är det liv för eleverna och vi packar oss i väg till Hallsta! Åland på lördag för att sen bege oss hem på söndag.. hua.. kunde gärna ha sluppit.. känner lite för att bara avra hemma.. men men =) Man får väl offra sig ;) haha


Ska surfa runt här ett tag! Sen blir det godnatt, Troja ligger redan i sängen och sover.
Imorgon bitti kommer Rickard hem och väcker oss =)
Rätt gulligt sånna mornar för Troja springer till dörren, han ropar gomorgon och Troja springer in i sovrummet och väcker mig som om hon säger till mig att Husse är hemma-i exstas.. tokhund ;)

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback