mardrömmar...

Har ju anmält Troja till Älvsjö 19 dec. inneomhus såklart och Älvsjö har man ju inga bra minnen av..
Så självklart drömde jag att dels hade Troja än en gång svårt att komma upp i trav och sen så KISSADE hon i ringen!!! Vilket ledde till att domaren fick dra in en "advokat" (Varför det liksom??) och sen fick vi ett KEP=Kan Ej Prisbelönas!!

Usch säger jag bara..
Dom där småringarna innomhus är vi inga fan av.. synd att det inte finns någonstans att träna.. undra hur dom riktigt stora hundarna lyckas springa runt där??
jaja, vi får se i december..

Nu är det massa saker att länta till.
Oktober: LÖN
November: Teater + middag med jobbet, årsdag med Rickard, LÖN och julshopping :D
December: Mer shopping, jul, LÖN och sist Sensation!!! :D


Nu måste jag gå till jobbet med Trojsan, Rickard har kommit hem och somnade lika snabbt :D
jag skulle aldrig klara att jobba natt :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback