Nada

I dag "slapp" jag gå med ettorna på deras APU.. så skönt ;) kallt ute ju..
I stället har jag absolut ingenting att göra.. alla som känner mig vet att jag inte är så duktig på att sitta still, (så länge det inte är i en soffa framför TVn...)
Så jag har gjort rent alla bord i storaklassrummet och här uppe. sprutat vatten på vandrandepinnar och fluffat kuddar i sofforna..men nu då?

Vore det inte så kallt så kanske jag skulle gå med dom ut på EM med hundarna, men å andra sidan är det rätt skönt att bara sitta inne också ;)
Måste ju ladda energi tills morgondagen.. hua.. tidigast 22 är jag hemma :/ men förläsningen sägs vara ritkigt bra så får hoppas på det!

Snart dags för hockey! DIF-brynäs.. hehe....



Tjolahopp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback