Skansen -nej

I dag skulle vi ju till Skansen igen, så vi packade ihop alla elever på en buss och åkte dit, planerna var att bara vara vid lillskansen för att jobba med dom djuren i dag.
Men när vi gått dit så har dom rivit hela Lillskansen.. jaha.. vad gör vi nu..
Så gick vi till dom Svenska gårdsdjuren, där hittade vi 2 grisar,2 kor och 3 gäss..
Så hela Skansen kändes helt öde.
Sen tänkte vi gå och kolla på de vilda nordiska djuren som vi gjorde sist men struntade i det då det började regna..
Så vi drog tillbaka till skolan..
Varmare =)

Nu sitter jag här och är både halt och fryser.. för i går när jag gick med Troja så sträckte jag låret..
men nu när jag kollade så var det helt blått.. gör rätt ont..
Hursomhelst så ska jag trotsa mitt ben och gå till Fältöversten och inhandla en mössa efter jobbet och även skicka i väg 2 saker per post =)


Det är verkligen höst nu.. sååå ruggit! Längtar hem till en varm kopp té och mysa ihop mig med Troja i soffan ;)
För vi blir heeelt ensamma till i morgonbitti då Rickard kommer hem. han jobbar dubbelt-tokig! 15-07.. hur orkar man?? ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback