SNÖ

I dag kom första snön :)
Nästan lite mysigt!
Var ute med Troja vid 7 och hon såg lite skeptisk ut någon sekund innan hon nosade i väg efter husses fotspår(Han gick till jobbet strax innan vi gick ut)
Försökte fota Troja men det var kolsvart ute förutm snön och jag har ju ingen blixt på kameran :P

Ska strax bege mig till Kronobergsbadet? (tror jag det hette) Fast jag ska inte bada, jag ska bara se till att alla kan simma 200 meter. Visste ni att enligt skollag så ligger det på skolorna i sverige att se till att varje elev kan simma 200 m?

Ut i snön nu! - Måste köpa en vnterjacka! Fast jag är så påklädd under min jacka att jag ser ut som  en michelin, tar nästan upp 2 säten själv på tåget ;)


Ha en bra dag!



Mamma: Jag får kidnappa den till dig ;) Den var skitsöt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback