SNURRIGT

På EM var det stallet för eleverna, när vi slutade gick jag och Sofia därifrån till stadion för att ta Tunnelbanan hem.
Min hjärna var inte riktigt med, min rutt skulle bli STADION-ÖSTERMALM(byte)-KARLAPLAN
Så här blev det.
Stadion-Östermalm
(springer rakt över perrongen )
Östermalm-Stadion (Tog alltså fel..)
Stadion-Östermalm
Östermalm-Karlaplan

alltså en jäkla massa fram och tillbaka och springandes över perrongerna.. Smartskaft...
Hur smart är man om man hoppar på fel tåg.. min hjärna hände alltså inte med.. :)
Tur att T-banan går så ofta på dagarna!

Sen mötte jag upp Ricke vid Karla och så strosade vi inne på Fältöversten och gjorde lite ärenden, sen i väg till Hallonbergen för att käka ärtsoppa och pannkakor !
Anton fick ut och gå med Troja och hon är ju sån guldklimp, det är helt otroligt hur hon är med barn..
Hon gick sakta,sakta så lilla Anton 3 år behövde ingen hjälp alls att hålla Troja, som normalt kan bli lite dragig!
Kan hon vara så snäll med mig med?? ;)
Hursom så var vi inte hemma förrän strax innan 21.. lång dag alltså..


Nu Grey's på 5:an, sen väcka Rickard och gå med honom till tåget och sen är det GODNATT för min del!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback