Solen skiner

Härligt när solen tittar fram!
Vi ska strax bege oss ut mot Hallonbergen för att käka hos Inger lite senare, hon fyllde ju år för några veckor sen.
Men innan det ska jag få bort min huvudvärk.. måste vara för att jag tvingade mig att vara uppe till typ 01 i natt..
man är så himla knäpp på fredagar, bara för att det är helg så tvingar jag mig att vara vaken så länge som mäjligt haha!

Håller på och klura ut en julklapp till Rickard också.. svårt..
vet en grej jag kommer få av honom ;P Fast sen är det tydligen en till..
Så jag måste ju hitta på 2.. Synd att han inte är tjej då skulle jag köpa ett DIDDI-armband till han hahaha
Nej skämtosido..

Nu ska jag käka en alvedon och glo TV ett tag!


ha en bra dag!

Kommentarer
Madelen säger:

Varför måste det vara två julklappar mot två. Du låter som min mamma, måste ge lika till alla :D . Ge med hjärtat i stället vettja!

2010-10-10 | 19:22:57
Bloggadress: http://tokryck.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback