Växande Troja..

I morse var det jättekallt ute.. så jag tyckte att Troja kunde få ha sitt täcke på sig när vi gick till tåget..
Brukar inte ha täcke mer än när vi vart och tränat eller när det är massa minus. Men nu fick hon ha det.
Men lilla Troja ahr vuxit sen förra vintern..
hela 1 DM fattas det på rumpan!
Nu har jag en stor vovve ;)

Så nu sitter jag och spanar..
Vill ha Hurrtas sele + täcke.
Dyrt...... eller egentligen inte, men dom pengarna har jag inte just nu..
Får köpa ett täcke iaf, även om jag inte tror det kommer bli sån där galen vinter igen så kan det vara bra att ha ett som inte är för litet ;)

Såg något hemskt när jag surfade omkring också, dom små fula skorna till hundar poppar upp mer och mer..
Allvarligt!? Jag kan förstå att typ antihalkskorna osv kan komma till användning för några och skydd för ömma tassar. Men små converse-skor??? Låååång suck! Hoppas jag inte ser någon på tåget ha ett par sådana i vinter, då kommer jag nog inte kunna hålla tyst...


Varit och lämnat Rickard vid tåget nu så nu blir det sängen!

Imorrn står det Fika + Möte på schemat ;) Mina hemska Tisdagar vinkar farväl ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback