Ändring i planeringen..

Fick antagning från komvux på Lidingö i dag, dessvärre visar det sig att jag faktiskt får tacka nej..
Samhälls A som är på distans har träffar ett par tisdagar-dagtid.. hur har dom tänkt.. men men..
och jag får ju knappt gå tidigare för MVC_besök så det är ju kört, plus att det håller på enda till 21 dec med träffar, då bor vi ju itne ens här.. aja.. skitsamma.. och Matte B var inte ens på distans...
Så det var ju surare än surast. Men jag får bita i det sura äpplet och skjuta upp mina studieplaner 1 år eller 2...
Kanske skönast och vänta till allt kommit till rätta och man ahr rutiner + att den lilla pyret går på dagis tillochmed..
Men surt när saker itne blir som planerat..

Sen var jag till bibblan i dag för att försöka låna de 3 böcker jag har kvar på hundutbildninen, men dom fanns inte där.. så nu måste jag köpa dom och dom går på typ 700:-.........

I dag på jobbet försökte jag ta bild med webkameran på Troja och hennes bästis Jack, men att fånga en whippet och en kelpie samtiigt på bild var svårt kan jag lova ;) yrväder!!

Nu ska jag lägga mig och lyssna lite på musik och mysa ihop mig med Trojsan, Ricke jobbar till 19 så det blir lite senare middag vad jag nu ska hitta på =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback