Första dagen avklarad!

Det var faktiskt rätt skönt att vara tillbaka på jobbet, även om det var tungt i morse!
Dagen var mest massa prat om ditt och datt som händer under terminen, schemor osv..
Mina kollegor verkade väl lite glada för min skull men min chefs "grattis" satt nog långt inne.. tyckte hon började prata om papper och att hon måste söka vikarie. jag fick ur mig ett torrt "vi kan väl vänta till måndag och se om den ens lever...?"
Men sen rann dagen på :)

har fått 2 nya kollegor, det är ju skoj. och en av dom har en hund som kommer vara med, en whippethane.

Sen har vi haft vattenläcka på jobbet, eller lokalen ovanför oss har.. så en ledning i en bärande pelare att läckt så dom kommer och antagligen få bila upp pelaren eller nått.. luktar inte så gott....


Sen jag kom hem har jag svettaste(fräsht värre!) och vilat, nu ska jag ut med Troja sen en dusch och sen hoppas jag få natta kudden.

Imorgon ska Troja med till skolan för alla hundar ska få träffas och se om dom kommer överens..
Vi har ju lilla Abbe(dvärgpudeln) som inte gillar hanhundar.. vi får se hur det går =)


Hejhej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback