Hmm

Så har våra elever börjat igen, blev en rätt lagom lugn dag faktiskt.
Sen har min chef tvingat mig att skriva på papper jag inte skulle skrivit under, men för att få lite lugn så vart jag väl tvingad... men men... Sen vill hon att jag ska gå ner i tid också, eller hon fiskade efter det. MEN det tänker jag inte! En arbetsplats ska i första hand omplacera om det nu är någiot man inte skulle klara av..
Hon syftade mest på att jag inte kommer kunna springa med hästarna i ridhuset om några månader, men det gör ju knappast att jag tänker eller ska gå ner i tid,,. Men det känns som hon gör allt för att jävlas just nu, Så jag försöker hålla mig påläst så jag vet vad jag har rätt till + att jag har Ricke som hjälper mig =)
Annars gick det bra i dag.
Men ska bli skönt att gå snart, även om jag gärna hade stannat och jobba till början på december så skrev jag 7/11... jaja, men jag sa att vi MÅSTE få diskutera här hemma om dagar men hon vägrade, hon skulle veta där och då... kärring...

Nu ska jag laga mat, blir kycklingsallad med fetost. Jag tycker inte om kyckling så mycket men fetaost =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback