Hunddagis

Halloj!

Jag måste bara skriva att jag har min utbildningspraktik på ett väldigt bra ställe!
Supermysigt! Är ett gammalt torp som dom rustat och hägnat in tomten på, sen kan hundarna gå fritt ut och in ur huset som dom vill.
Vi går promenad runt 9.30-12, då stannar vi också till och aktiverar hundarna under promenad med lite olika övningar. Sen kommer vi tillbaka, äter lunch. Tränar dom lite grand, busar och kelar.
Sen är det dags för hundarna att bli hemkörda kl 13.30 av Anita i "hundbussen" till sina mattar och hussar =)
Så jag är hemma typ 13.30 varje dag, nice??

jag vill egentligen också ha ett boxfritt dagis, så himla mysigt och hundarna verkar verkligen trivas där!


Nu ska jag krypa ner och ta en powernap!

Hejhej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback