I morgon smäller det.

I morgon är 8 veckors superskön och rolig semester över, likaså sommaren.
Då är det tillbaka till allvaret och rutiner.
I dag är jag så trött att jag helst skulle vilja gå och lägga mig-igen.
Har sovit till och från hela dagen, fortfarande trött från i går gissar jag.
Så resten av dagen blir det hundpromenader, lägga fram kläder och packa ner datorn. SEN får jag sova!
Skönt endå att det bara är Torsdag-fredag, och i morgon ska vi ju bara skriva grovplanering + ut och äta lunch.
Jag har nån 20-veckorsgrupp-träff på Lidingö BVC kl 15-16.30, men vi får se fall ajg hinner eller inte.
Kollade nu och det är en jäkla massa saker man ska gå på....
18/8 20-veckorsträff
22/8 kontroll
30/8 Föräldrautbildning
1/9 Föreläsning på danderyd
6/9 förlossningfilm
Sen tillkommer ju alla kontroller....
Helt galet, men jag tänker spara min komp till kontrollbesök och om det räcker gå på dom andra, föräldrautbildningen ska vi iaf gå på.
Sen måste jag ju spara komp till det är dags att skriva papper för hus och så..

Mycket som man ska ha tid med nu i höst alltså...
Ska försöka få tag på komvux här på Lidingö också så jag kan börja plugga det, sen fortsätta med hundutbildningem.. mycket alltså. Önskar att man hade 30timamrsdygn + ork till att göra något. Hade väl varit bra =)

Nä, en sväng med troja nu sen vila!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback