Instinkt?

Meeeen Goddagens!

Jag har "powernappat" i *host-host* nästan 3 timmar.. lagom mör alltså..
I morse vaknade jag med världens träningsvärk i benen och i dag har vi lagt spår och spårat med ett par hundar i var, mycket roligt även om det var skitjobbigt! Skogen är inte min vän med sina backar ;)

Sen när vi var och handlade så hamnade jag jättelångt efter Rickard hela tiden för mina ben + fötter värkte så jag såg lite halvt mupp ut där jag gick.. Jag måste försöka få tag på vettiga dojor, mina fötter är typ 38or nu.. konstiga saker händer..

Sen var jag upp till vårt postombud-ica i dag. Jag har ett paket på vift med böcker. Lycknis postade dom den 1 aug, men sen är dom borta.. suck.... ska vänta någon dag till sa hon på posten, annars få dom väl skicka ut nya, för jag kan inte gå vidare med utbildningen utan dom där böckerna.. surt värre... Kunde varit på steg 3 eller 4 nu om dom bara kommit!
Tacka vet jag Tradera, den boken jag hittade där kom som ett skott ;) Så en av typ 7 böcker är avklarade!

Appropå tradera... så har jag fastnat lite där.. fyndat en hel massa saker :D

När jag och Ricke gick igenom dom kläder vi köpt till pyret så upptäckte jag att mitt undermedvetna kanske gjort en miss... jag har nämligen shoppat en hel drös med BLÅ kläder! Visste att jag klickat hem något i blått, men inte så myclet som vi hittade på hyllan HAHA! Men blått går ju till alla, eller hur?
Så nu får jag skärpa mig och bara handla neutrala saker!
Hittade en lista på saker man ska ha, jag ligger långt efter.. Men som tur är är det ju lång tid kvar också =)



Kunde ju inte låta bli att t.ex. klicka hem dom där gulliga mössorna och en tröja =)
tror jag gav typ 31kr för dessa + tossor och ett par byxor. Älska tradera just nu ;)



Nu ska jag ta med mig hund och sambo ut i regn ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback