Kliar i kartongerna?

Det har börjat klia i mina pack-fingrr.. eller hur man ska säga. Okej, jag är sugen på att börja packa helt enkelt!
Längtar till nästa hmm. tisdag? eller om det är måndag , som vi får reda på om huset är vårat. eller det är ju det nu, men om vi vill behålla det eller inte ;)
Vi är klara med planeringen av reoveringen/inredningen av sovrummen uppe + hallen, men nerevåningen har jag inte en susning om vad vi ska göra med!
Har hursomhelst lovat mig själv att inte börja packa förrän det är klart, så en vecka till får jag snällt vänta!!

I går var vi på match på stadion.. tänker inte säga hur det gick mer än att ajg verkligen hade räknat med vinst...


Rickard ska strax göra sig redo för att börja joba igen efter 9 1/2 veckors semester, jag ska fixa lite här hemma och ta en promenad me Troja till Larsberg och hämta ut paket, på hemvägen lurar "djävulsbacken" som jag lyckats undvika under hela sommaren.. usch!

Ska diska lite nu, så roligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback