Kraftansträngning

I morse måste jag ha varit mer än trött, för jag vaknade inte ens när Rickes klocka ringde eller när han gick upp. Jag vaknade i stället runt halv 11 ;)
Dagens ansträngning var att gå ner till förråden och dra upp 2 kartonger, mer orkade jag inte släpa på ;)
Sen var det tänkt att jag skulle börja packa lite, men vart början man?? :D
Vi kommer få sprida våra kartonger lite här och där tills vi kan flytta, för tanta vill inte flytta ut tidigare, hon kanske inte har någonstans att flytta till? Inte vet vi, men vi får lösa det =)
Kanske att vi får lämna vår lägenhetsnyckel på måndagen, då vore det bra! Vi får se vad dem säger på måndag!

Jag och Troja har ätit vattenmelon-i mängder!!
Ser nu att en bit ligger kvar på mattan, antar att hon med blev mätt!

Läste att man kan gå på vattenmelons-diet i 3 dagar så stabiliseras levervärderna och levern blir pigg på att sortera fett igen! ;)
Värt ett försök, men åt endå frukost, lite får man fuska..

Nu ska jag kolla i vilken ände jag ska börja packa så jag har något att göra =)

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback