NAMNTJUV

Okej, i ärligehetens namn vet jag att det alltid kommer finnas folk som heter lika, men endå blev ajg så sur att jag var tvungen att ringa och gnälla till Rickard när jag såg att en gammal klasskompis till mig stulit "vårat" namn Oliver!
haha! Så knäppt egentligen ;)
men det är lite surt för hon heter Sandra som jag och vi är födda samma år, då kan vi ju inte döpa ungarna lika?? som också är födda samma år... Visserligen kommer hennes kids gå i Hallsta och vår i gottsta, men endå..
Får hoppas på en Freja då!

:D




Lilla Halvan endast 18 veckor gammal, nu är h*n hela 24 veckor :D Antar att den vuxit lite, åtminstonde blivit vildare =)

Kommentarer
Madelen säger:

Grattis :)

2011-08-29 | 19:28:54
Bloggadress: http://tokryck.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback