Överbelastning?

Jag måste ha överbelastat mig själv förra veckan, dels är jag så sjukt trött och har inte klarat av att vara vaken längre än till 23-tiden om kvällarna, dels så gav min höft/ben/länd upp i går.
Vi hade tvättstugan och att springa upp och ner för alla trappor till tvättstugan + upp och ner för alla trappor för att komma ut med Troja blev nog för mycket.
För ungefär halvvägs genom tvättningen så började det göra något galet ont i höften(och området runt, svårt att förklara). Sen eskalerade smärtan bara och tillslut fick jag snällt ligga still i soffan resten av kvällen.
Det hjälpte faktiskt med vila och kvällspromenaden med Troja kunde jag halta med på.
I dag känns det ingenting , så jag ska nog försöka att inte överbelasta mig igen.
Förra veckan gick jag ju flera timmar/dag varje dag, så inte så undra på =)

Nu ska jag göra lite thé :)

Aa, just det- Ska försöka filma en rolig grej lite senare när h*n vaknar. Man lägger nämligen något på magen och så ser man hur det skuttar :D Får hoppas den lilla är lika vild i dag =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback