Praktikplats

Jag har ju väntat på att höra från ett hunddagis i Lidingö C en tid nu, ganska säker på att det skulle gå vägen så hör dom av sig i dag och säger att det inte går.. typiskt!
Har med andra ord mindre än en vecka på mig att fixa ny praktikplats.. hur många hunddagis tar emot med sånt kort varsel??
Ringt runt som en tok och överallt NEJ....
Sen ringer jag ett hunddagis som ligger här på Lidingö men som jag inte ringt då man måste ta sig med bil dit, vilket i sig inte gör något men jag hade hellre tagit mig runt komunalt, fall något med bilen t.ex. skulle strula.
Men så ringer jag dit och får ett varmt JA! Så skönt! Då är iallafall 1 av de 2 veckorna avbetade.. gäller att hinna med vecka nr2 någon gång också.. hmm..
Hursomhelst så visade sig att det här dagiset hade lite annat koncept.. det var för det första bara ett halvtids-dagis, Stänger kl 14. Sen så hämtar och lämnar hon hundarna hos sina mattar/hussar.
Blir spännande =)


Nu ska jag ut och testkör dit och tillbaka =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback