"Seg lever"

Min natt var inte så kul, fick panik av att det kliade så mycket och hur mycket Ricke än hjälpte åt att klia så blev det en kalldusch + smörja med kylbalsam runt 2-tiden i natt! En sån galen klåda!! Lite hjälpte det iallafall!

Sen hade jag tid kl 8 imorse på MVC, jag har järnbrist(som dom allra flesta får) så ska köpa tabletter men sen så frågade jag även om denna galna klåda, alla kan visst bli lite extra torra av hormonerna och så men min klåda lät mer som en "seg lever".. okej? Tydligen så tycker min lever inte om fett.. typ.
Jag har aldrig behövt bry mig om vad jag stoppar i mig eftersom jag inte går upp i vikt, men inte har man tänkt på att dom inre organen faktiktiskt tar stryk, plus att den nu har lite "extra" belastning så att säga..
Och det stämmer ju bra för jag käkade en pizza i går så det ligger nått i att fet mat kan vara boven till min galna klåda som kommer lite titt som tätt... så nu får jag byta kostvanor! Bli lite nyttigare är aldrig fel!
Mest behöver jag bara passa så det inte börjar klia i/på händerna, för då är min lever typ väldigt ledsen..

Annars var allt bra, fick lyssna på ett litet hjärta som lät som ett gäng galopperande hästar och så fick jag ställa mig på vågen, +9Kg nu ;) I går visade vågen på +10, så jag är glad över dagens 9kg ;)

Sen blev jag så facinerad över hur mycket man kan ta reda på med hjälp av alla saker dom har, såsom att min moderkaka ligger i ryggen och att bebisens fötter håller till på höger sida av magen och huvudet typ mer på vänster sida, att den "slår" mig i naveln när jag känner sånt där obehag där ;) Allt genom att titta i min journal!
Galet det där, men facinerande!


Väl på jobbet såg jag för mitt inre hur jag tog en stol och smällde i huvudet på en viss person, men alla kan ju inte ha lika många hjärnceller som normala människor antar jag..

Nu ska jag nog slå min mor en signal, sen väcka Ricke så vi kan laga mat =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback