Tillfällig schitzofreni.

Alla som lider av PMS en gång i månaden bör undvika i största mån att bli gravid. faktiskt.
Hur mysigt det än är med kalaskulan så är det nog rätt skönt att det bara är ågra månader kvar, både för mina och Rickards nerver. Trojas med, hon lär tycka att hennes matte är riktigt scitzhofren...
Jag har alltid tyckt att jag har ett häftigt, pendlande humör. Men just nu tar det allt...
I går deppade jag ihop med världens mamma-längtan ena stunden och andra stunden är jag glad.
Här om dagen var jag sur och tvär för att andra sitta inne på toa och få en galen skratt-attack för ett skämt i mitt huvud. DÅ trodde jag verkligen att det var en tumör som hoppade omrking och spelade  banjo på mina hjärnbalkar..

Sen går inte min kropp och sinne samman heller, antingen är jag glad och vill verkligen orka fixa och så, men då är min kropp så trött att jag bara hinner halvlägga mig i soffan innan jag somnar. Andra dagar är jag så trött och sur att jag inte vill annat än att somna för dagen, men då kan man inte sova alls alltså.
Galen scitzhofreni med andra ord. Läskigt egentligen hur man kan gå från galet orolig och ledsen till superglad  och för att sen blir riktigt arg på bara några minute.. ja det ska nog bli skönt att slippa känna sig såhär om ett tag..

Men men, just nu känner jag mig mest fundersam, som ni märker :D



Troja som bebis.





Förresten så har toksöta Trojsan skaffat sig en bästis/beundrare!
Vår nya kollega Yvonne har en 10årig whippetkille, han är egentligen inte så förtjust i andra hundar, eller han tycker dom är jobbiga och går och lägger sig. Men Troja har charmat honom och nu är dom oskiljaktiga under dagarna, hur sött som helst!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback