Är det så här?

Är det normalt att sova/vara så trött som jag är? Förstår ju att man är det sen när man har ett barn att mata och byta på men NU?
Jag har precis sovit en timma, skönt ! Mina dygn går ut på att antingen sova eller vilja sova.. Jaja, snart är det väl över med den här "onödiga" tröttheten ;)

Skönt att vara hemma hos djuren igen, Troja går det ju ingen nöd på när jag är borta för hon tycker nog det är roligare hos mormor o morfar är hemma. Fast hon tokgillade sin nya bädd! Sen tycker hon nog att det är lite mysigt att krypa ihop med matte i soffan med.

Snart kommer Ricke hem som en bonus också!

Ska kolla om det går nått på tv eller om jag orkar gå och ställa mig i duschen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback