Så trött

Min morgon började en timma innan klockan ringde 04.30 , då var jag pigg :)
Vid 05 åkte vi mot stan och jag hoppade av i danderyd för att ta bussen ut till hallonbergen, var så trött då att jag höll på att somna.
Var väl framme i lägenheten runt 07 och då somnade jag och sov till 10!
Sen upp och försöka fixa till sig för att se lite pigg ut, lyckades väl sådär...
In till stan och gick den snabbaste vändan jag gjort inne på fältis. Var jättetråkigt att kolla på kläder och kläderna på Polarn och Pyret lockade inte heller..
Åkte ut till Ropsten och var där 30min innan jag skulle möta en gubbe med en babysitter + babygym. Men bär han kom vid 13 så hade han bara sittern, men den var fin!
Gick och mötte Ricke vid bilen för att lasta in den för att sen gå till Myrorna hade jag tänkt, men jag var sååå trött att jag inte orkade gå tillbaka dit.
Tänkte sätta mig i bilen men Ricke envisades med att jag skulle med in till hans jobb, pinsamt tyckte jag men jag fick sitta där och klicka på en dator medan han jobbade klart :)
Sen åkte vi hem hit igen och Ricke sover och jag nästan också .. Hur trött får man bli? Skulle inte orka föda fram ett barn som det är nu , avskyr att vara så trött hela tiden.....

Ska in till city och käka när vi vaknat till liv, mysigt.

I morrn ska inte Ricke hem, hans chef ska bjuda ut dom på middag, lyxigt!!

Nu ska jag blunda ett tag..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback