Sömn sömn

Som vanligt vaknar jag först, innan Rickea klocka ringde 05.55.
Endå typ utvilad men i vanlig ordning så borde jag somna om runt 8 :)
Känns så onödigt att ha dom här dygnsrytmen nu, kommer kännas mycket bättre när Halvan är här. Då är man sömnlös av en god anledning !

I går efter att vilat/sovit en stund på em så gick vi en vända på stan, gick knappt i en enda butik .. Väldigt vad med folk och inget roligt för mig att kolla kläder heller.
Men vi käkade på Bamboo city, 4 olika buffer, så himla gott!
Efter det hittade jag en butik jag letat efter - Lagerhaus! Till o med Ricke blev till sig! Så rolig affär ! Massa massa prylar väldigt billigt! Så roliga saker. !
Men vi han bara vara där 5 min så han inte ens se hälften sen stängde dom :(

Saknar mina djur också, det gör jag alltid när jag är hemifrån.. Blir mysigt att bara fira nyår med prinsesshunden och bröderna bus..
Första året sen 2005 som jag inte är med Ricke på nyår.. Eller ja det får vi ju se :)

05- hos Nilsson
06- ? vad gjorde vi här?
07- hemmafest + centrum
08- Härnösand
09- på skum
10- sensation i Düsseldorf

:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback