Trött

Så var julen över för detta år, var en trevlig jul tycker jag! Är så glad över alla presenter!
I dag känns det ungefär som om man druckit i går, vilket jag såklart inte gjorde, är så sjukt trött trots att jag sov nästan 11 timmar i natt..

I dag har jag BF också! ( Beräknad0 födelse) enligt mens var det den 16 december har jag för mig, sen enligt första ultraljudet var det 30 dec och sen tillslut 25 dec, så vem vet egentligen :)
Men ingen bebis i dag, är trots allt mindre än 5 procent av alla som föds på BF-dagen!

Rickard är och handlar så jag ligger bra här i soffan och knappar på telefonen.. Vi ska bära in ved när han kommer tillbaka sen ska vi hämta vagn och sånt hos Annika och byta bil, Ricke har ju hennes till stan. Sen ska vi lassa in bb-väskor och bilstolen också för jag tänkte ju åka in till stan i veckan fall inget hänt . Så vem vill ha Troja tro?

Fast jag ska vara hemma måndag tisdag eftersom jag ska till BM då.

God middag !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback